środa, 22 czerwca 2016

"love sex durex Pleasure ring" cz. 2



(KONRAD). I przyszła chwila, aby napisać Wam coś więcej o produkcie love sex durex Pleasure ring.

Jako, że w Internecie posypały się już gromy na moją głowę od razu ostrzegam: nie będzie żadnych nowych zdjęć i fotorelacji. To jest blog testerski i recenzencki, który nie przekracza barier przyzwoitości. Tych, których rozczarowałem, przepraszam.

Jak wiecie, jestem Agentem w BuzzaarPolska. Tydzień temu otrzymałem Paczkę Agenta. Jest to moja pierwsza kampania w Buzzaar. Kilka razy zgłaszałem się do różnych projektów, ale się nie zakwalifikowywałem i byłem ciekaw, czy to nie jest fikcyjna agencja. Tym bardziej, że w Internecie przeczytałem o niej różne opinie. Na szczęście okazało się jednak, że jest realna.

Aby nie trzymać Was dłużej w niepewności. Jak już pewnie się zorientowaliście (po zdjęciach w moim wcześniejszym poście), opisywany produkt nie jest prezerwatywą, ani jakąś erotyczną zabawką. Zresztą, na pierwszą z nich produkt jest za drogi, a na drugą za mały i trochę dziwny. 

Na wszelki wypadek daje jeszcze raz jedno ze zdjęć produktu. Jego wizerunek znajduje się na opakowaniach.


Love sex durex Pleasure ring to silikonowy pierścień erekcyjny, który ma za zadanie nie tylko urozmaicić życie erotyczne, ale także polepszyć samopoczucie partnerów i, być może, podnieść ich samoocenę. Jeśli chodzi o cenę, to jeden pierścień kosztuje średnio około 27,00 zł.

Aby opisowi stało się za dość, zacytuję go ze strony http://www.aptekagalmed.pl/938,durex-pierscien-erekcyjny-pleasure-ring-silna-erekcja-1-sztuka.html:

"Durex Pleasure Ring Pierscień Erekcyjny to proste i bezpieczne w użyciu oraz skuteczne rozwiązanie dla silniejszej i dłużej trwającej erekcji. Intensywna przyjemność na dłużej dla obojga partnerów."

To tyle jeśli chodzi o szczegóły. Jak go używać przeczytacie w instrukcji. Ale to jest ważne i to muszę napisać, jako ostrzeżenie - jeden pierścień można używać do 6 razy, po 0,5 godziny i z 1 godzinnymi przerwami. I radzę się do tego stosować ze względów zdrowotnych. Nie polecam go osobom chorym na serce, epilepsję, bardzo zmęczonym (aby nie zasnęły z założonym pierścieniem) i będącym nosicielami HIV. Do tych ostatnich zaraz wracam.

Jako, że jestem Agentem tego projektu, otrzymałem 6 pierścieni. Cztery zostały rozdane. Dostałem także opaskę na oczy, zawieszkę na klamkę, instrukcję obsługi i książeczkę z propozycjami gier erotycznych. Wartość Paczki Agenta to około 200,00 zł. Zresztą, większość paczek z kampanii, w których do tej pory brałem udział (i to różnych Agencji) miała podobną wartość.

Wracając do tematu bezpieczeństwa. Moje obawy związane są z zabezpieczeniem pierścienia. Po każdym użyciu należy go porządnie umyć. Moim zdanie powinien być dodatkowo przechowywany w sterylnym opakowaniu i powinien być czyszczony środkami dezynfekującymi. A o tym w instrukcji nic nie napisano. To szczególnie ważne dla osób nie mających stałych partnerów seksualnych lub chcących porównać wrażenia. Tym bardziej pierścienia nie powinny używać osoby zakażone HIV lub chore na AIDS.

A teraz, być może najważniejsza informacja - produkt jest skuteczny i wart jego ceny.

#BOHATERnocy #Durex_PleasureRing i #Durex_ring


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz