wtorek, 28 marca 2017

"Wiosna z Zalando" 2 i W zdrowym ciele... zdrowe cielę 15


(Konrad). Jak wiecie, jestem 1 z 3000 Ambasadorów Zalando i testerem usług sklepu internetowego Zalando. Testuję go dla "trnd Kft. Sp. z o.o. Oddział w Polsce" (http://www.trnd.com/pl/). Zapraszam Was na bloga projektu - https://www.trnd.com/pl/projekty/wiosna-z-zalando/realizacja/ i na bloga trnd - http://www.trnd.com/pl/blog.

Dokonałem już pierwszego zakupu w sklepie internetowym Zalando.pl i dzisiaj kurier dostarczyl mi przesyłkę. Jestem zachwycony. Przesyłka z Łodzi jechała do mnie tylko kilka godzin i dotarła w idealnym  stanie. Znalazłem w niej profesjonalnie zapakowane  produkty.

Sama obsługa sklepu nie sprawia żadnych problemów.  Produkty są odpowiednio skatalogowane i łatwo je odnaleźć oraz dopasować do własnych potrzeb.  Można także zaznaczyć, jakie promocje i informacje mają być wyświetlane na głównej​ stronie sklepu. Polecam także aplikację mobilną Zalando, która jest idealnym rozwiązaniem. 

Sklep i strona Zalando są przyjazne dla użytkowników i bardzo  intuicyjne. Ich obsługa nie sprawia żadnych trudności.

Po dodaniu przedmiotu do koszyka można wybrać odpowiedni sposób płatności z przekierowaniem na stronę banku.

Po dokonaniu zapłaty, otrzymałem linka na stronę kuriera, na której mogłem na bieżąco śledzić​ trasę przesyłki.

Gorąco polecam zakupy w sklepie Zalando. To pełny profesjonalizm. I znajdziecie w tym sklepie interesujące promocje, rabaty i wyprzedaże.

Poniżej przedstawiam zdjęcia ubrań sportowych, które kupiłem w sklepie.

#WIOSNAzZALANDO, #ZALANDOSTYLE














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz