środa, 20 września 2017

"SOMERSBY APPLE SECCO TASTE" cz. 2


(Konrad). Nie wiem, czy pamiętacie, ale od pewnego czasu jestem Ambasadorem marki "SOMERSBY APPLE SECCO TASTE" z ramienia Streetcom Polska. To już moja druga przygoda z ambasadorstwem marki SOMERSBY.

Aktualna kampania Streetcomu zbliża się już, niestety, ku końcowi. Wysłałem raporty z rozmów i rozdałem wszystkie szoty. Musiałem nawet dokupić puszkę dla znajomego, bo już nie miałem, a bardzo chciał spróbować.

Większość osób, które spróbowały nowego smaku napoju SOMERSBY stwierdziła, że jest bardzo orzeźwiający, idealny każdą okazję, nawet na podryw, wysmakowany i odpowiednio nagazowany. Ma zachowane odpowiednie proporcje składników i procentowość.

Szczerze polecam.

Poniżej przedstawiam zdjęcia zawartości otrzymanej przesyłki. #Somersby #AppleSeccoTaste #JestMagicznie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz