poniedziałek, 18 stycznia 2016

"Activia Jogurt Naturalny i Owoce" - ocena


(Edyta). Zostałam 1 z 1000 zaangażowanych konsumentów testujących Activia Jogurt Naturalny i Owoce dzięki TestMeToo.

Muszę przyznać, że to był bardzo szybki test. Trwał tydzień. Wysłałam już jego podsumowanie do organizatora, ale poniżej przedstawiam moją opinię.

Jestem bardzo zadowolona z otrzymanej przesyłki. Firma kurierska wykazała się profesjonalizmem. Przesyłka była błyskawiczna i nienaruszona. Była też odpowiednio zabezpieczona. W środku kartonu, pomiędzy dwiema warstwami jogurtów, znalazłam woreczek z lodem. I choć się roztopił, woda była zimna i utrzymała odpowiednią temperaturę produktu.

Jogurty Activia Jogurt Naturalny i Owoce były pyszne. Przetestowałam je z moimi dziećmi. Dodały mi energii. Nie potrafię wybrać ulubionego smaku. Plusem testowanego produktu są wyśmienicie dobrane proporcje jogurtu i owocowego musu. Po ich wymieszaniu powstaje jednolita kosystencja i składniki się bardzo dobrze uzupełniają.

Activia Jogurt Naturalny i Owoce dał mi siłę do biegania z psem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz