wtorek, 29 listopada 2016

Darmowa próbka syropu na stawy dla psa i kota Aptus Apto-Flex - ocena


(Edyta). W wrześniu tego roku znalazłam informację o możliwości otrzymania darmowej próbki syropu wzmacniającego stawy Aptus Apto-Flex. Bardzo mnie to zainteresowało, ponieważ mamy dwa dorosłe psy, a na stronie http://zakupersi.com/promocja/darmowa-probka-syropu-na-stawy-dla-psa-i-kota-aptus-apto-flex/ znajdowała się informacja, że preparat jest przeznaczony dla psów i kotów.

Nie zastanawiałam się ani chwili i zamówiłam próbkę, tym bardziej, że "Syrop Aptus Apto-Flex dla pupila ma działanie osłonowe na stawy. Sprzedawany jest on w formie smakowitego syropu, zawierający połączenie substancji o własnościach chondroprotekcyjnych, przeciwbólowych i przeciwzapalnych..." i "Syrop Aptus Apto-Flex o pojemności 50 ml kosztuje w sklepie weterynaryjnym 110 PLN".

Gdy tylko go otrzymałam, dałam psom, zgodnie z informacjami z ulotki i z opakowania. Niestety, okazało się to błędem. Nasz starszy pies wymiotował po zażyciu tego syropu, a młodszy nie chciał i w rezultacie go nie wypił. Dlatego też odradzam Syrop Aptus Apto-Flex.

Poniżej przedstawiam zdjęcia otrzymanego produktu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz