poniedziałek, 7 listopada 2016

Darmowe próbki kosmetyków Vichy - ocena


(EDYTA). Ponad miesiąc temu zgłosiłam się, na portalu testerskim TestClub Polska, do przetestowania próbek kremów Vichy. Dokonałam tego na tej stronie internetowej - http://pl.testclub.com/samples/darmowe-probki-kosmetykow-vichy/. 11-go września tego roku listonosz dostarczył mi próbki LIFTACTIV SUPREME, LIFTACTIV NOC i TEINT IDEAL. Obiecałam, że podzielę się z Wami opinią o próbkach. Najwyższa pora dotrzymać słowa.

Produkty, których zdjęcie poniżej prezentuję, dałam mamie. Oto jej ocena:

"Oba kremy przeciwzmarszczkowe i ujędrniające (LIFTACTIV SUPREME - do skóry normalnej i mieszanej i LIFTACTIV NOC - na noc) są bardzo dobre i skuteczne. Przyjemnie pachną i łatwo się wchłaniają. Już po pierwszym ich użyciu zauważyłam wyraźną różnicę. moja twarz się wygładziła i zmarszczki się zmniejszyły. Miałam wrażenie, że złagodniały.

Jeśli chodzi o fluid rozświetlający, odcień, czyli TEINT IDEAL, to także jest dobrym produktem. Ale nie mogę nic więcej o nim powiedzieć, bo się nie maluję i nie mam dużego porównania z innymi próbkami."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz