środa, 11 stycznia 2017

Darmowe próbki Seni Care - ocena


(Edyta). Nie wiem, czy pamiętacie mój post z 26 października 2016 roku. Napisałam w nim kilka słów o otrzymanych pocztą darmowych próbkach kremów Seni Care.

Możliwość zamówienia i przetestowania produktów znalazłam na stronie internetowej Łowca Okazji.

Czas napisać ocenę tych kremów.

Krem myjący 3 w 1 Seni Care doskonale oczyszcza skórę. Ma też właściwości regenerujące i dobrze nawilża. Twarz nie pozostaje tłusta. Krem łatwo się spłukuje i jest bardzo wydajny. Po jego użyciu moja skóra jest delikatna, gładka i przyjemna w dotyku.

Krem ochronny z argininą Seni Care okazał się bardzo skuteczny na różnego rodzaju odparzenia i otarcia. Przetestowałam go na skórze mojego najmłodszego dziecka. Bardzo dobrze się wchłania i regeneruje skórę. Nie uczula, a to jest bardzo ważne.

Zdjęcie otrzymanych kremów przedstawiam poniżej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz