sobota, 11 lutego 2017

Certyfikat domowego baristy za darmo od MK Cafe 2


(KONRAD). Nie wiem, czy pamiętacie. W sierpniu 2016 roku, dzięki portalowi internetowemu ZAKUPERSI zdobyłem CERTYFIKAT DOMOWEGO BARISTY. Aby to zrobić, wystarczyło wejść na stronę, zarejestrować się, zalogować i odpowiedzieć na 15 pytań testowych. Po zdobyciu pełnej punktacji otrzymywało się CERTYFIKAT, który można było zapisać na dysku i wydrukować. Dodatkowo, wydrukowany był dostarczany od MK Cafe pocztą.

Przyznam, że już zapomniałem, że miałem go otrzymać. Możecie sobie zawem wyobrazić moje zdziwienie, gdy około tygodnia temu listonosz przyniósł mi przesyłkę. Poniżej przedstawiam zdjęcia jej zawartości.

Oto adres strony z informacją i linkiem do portalu MK CAFE - http://zakupersi.com/promocja/certyfikat-domowego-baristy-za-darmo-od-mk-cafe/ .



1 komentarz:

  1. Fajna opcja w sumie, czemu nie;) Ja dopiero poznaje mój ekspres, testuje też różne kawy. Sklep https://www.cafesilesia.pl/pol_m_KAWA_WSZYSTKIE-MARKI_KAWA-HAUSBRANDT-202.html i ich kawy super się też sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń