środa, 22 listopada 2017

Domino i patelnia za punkty z Ogólnopolskiego Panelu Badawczego ARIADNA


(EDYTA). Konrad pochwalił się niedawno kolejną nagrodą za punkty z ankiet wypełnionych w Ogólnopolskim Panelu Badawczym ARIADNADziałalność na nim polega na wypełnianiu przesyłanych na maila ankiet. Otrzymuje się za nie punkty, które można wymieniać na różne nagrody. Dzisiaj czas na mnie.

Trzy dni temu otrzymałam pudełko z Domino, na które wymieniłam punkty otrzymane za wypełnione ankiety. Bardzo się z nich cieszyłam, bo wiedziałam, że dzieci będą miały dzięki nim wspaniałą zabawę.

Niestety, moja radość ulotniła się szybciej niż się pojawiła.

Gdy otworzyłam pudełko, okazało się, że Domino są popękane i połamane. Z klocków odklejały się także białe kropki. Musiałam je kleić.

Poniżej przedstawiam zdjęcia "naprawionych" i otrzymanych elementów.





















Wcześniej, w czerwcu 2017 roku, wymieniłam punkty z panelu na patelnię do smażenia jajek. Jestem z niej bardzo zadowolona. To już druga moja taka patelnia z Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna. Obie sprawują się idealnie.

Panel znajduje się na tej stronie - http://panelariadna.pl/userpanel.php.

Poniżej przedstawiam zdjęcie otrzymanej patelni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz