sobota, 11 listopada 2017

Kampania Bodymax - ocena


(Edyta). Nie wiem, czy pamiętacie, ale byłam Ambasadorką marki "Kampanii Bodymax" z ramienia Streetcom Polska. Kampania już się skończyła, ale nie poinformowałam Was o mojej ocenie produktu Bodymax Plus. Czas nadrobić zaległości.

Niestety, nie mam zbyt wiele do powiedzenia. Ocenę Konrada już znacie. Ja nie mogę dodać do niej nic więcej, ponieważ sama nie testowałam Bodymax Plus.

Nie odważyłam się, bo po otwarciu pudełka z tabletkami znalazłam informację, że zawarty w nich wyciąg z żeń-szenia może wchodzić w interakcje z niektórymi lekami antydepresyjnymi, a takich używam.

Uważam, że taka informacja powinna znajdować się na wierzchu opakowania z tabletkami, a nie w jego środku. W tym przypadku Klienci najpierw kupują produkt, a potem może się okazać, że nie jest on dla nich wskazany.

Poniżej przedstawiam zdjęcie Bodymax Plus.

#Bodymax #EnergiaNaCoDzień #BodymaxPlus #BodymaxMagnez #DawkaEnergii #ZdrowaEnergia #NaturalnaEnergia #KawałekSobotyKażdegoDnia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz