sobota, 20 stycznia 2018

DARMOWE PRÓBKI KREMU REVITALIFT LASER X3 NA 28 DNI - ocena


(EDYTA). W październiku 2017 roku na stronie internetowej https://lowca-okazji.blogspot.com/2017/09/darmowe-probki-kremu-revitalift-laser.html?m=1 znalazłam informację o możliwości otrzymania DARMOWYCH PRÓBEK KREMU REVITALIFT LASER X3 NA 28 DNI.

Zgłosiłam się do testowania. W przesyłce, którą dostarczył mi listonosz znalazłam dodatkowo CZYSTĄ GLINKĘ. Nie mogę Wam o niej, niestety, nic napisać, bo nie wiem, co się z nią stało. Nie przetestowałam jej i nie wiem, co się z nią stało.

Ale wiem, co się stało z próbkami KREMU REVITALIFT LASER X3. Przekazałam je do testowania mamie. Używała ich zgodnie z moimi zaleceniami przez 28 dni, czyli przez 4 tygodnie.

Otrzymałam od mamy informację zwrotną. Była bardzo zadowolona. Powiedziała mi, że krem łatwo się wchłania, nie pozostawia tłustych śladów i ma przyjemny zapach. Ponadto, skóra się po nim nie błyszczy, nie łuszczy, ani nie jest sucha, a wręcz odwrotnie: produkt szybko wygładza twarz i ją ujędrnia. Dzięki KREMOWI REVITALIFT LASER X3 staje się "młodsza".


Poniżej przedstawiam zdjęcia zawartości przesyłki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz