środa, 9 września 2015

"Buty od firmy HOOY" - podsumowanie testu


I, niestety, nadeszła ta smutna i wiekopomna chwila. Dzisiejszy dzień jest ostatnim dniem testowania obuwia firmy "HOOY". Na szczęście, dzięki udziałowi w tym wydarzeniu (testowaniu) stałem się posiadaczem noszonych butów i nie muszę ich oddawać. Nie chciałbym się z nimi rozstawać.

Omawiany produkt okazał się bardzo wygodny. Jest dopasowany do moich potrzeb (nawet kolorem, choć ja go nie wybierałem). Buty są trwałe, leciutkie, solidnie wykonane i przyjemne w wyglądzie.

Buty sprawdziły się praktycznie w każdych warunkach: podczas codziennego noszenia, jeżdżenia na rowerze i biegania, co dziś przetestowałem (nie miałem okazji przetestować ich na korcie tenisowym, choć bardzo chciałem, bo nie znalazłem partnera do gry).

Gumowe podeszwy ślizgają się, niestety, na wilgotnej powierzchni. I to jest jedyna wada tych butów. Na szczęście się nie przewróciłem.

Zaletą butów "HOOY" jest także łatwość ich czyszczenia, ale radzę to czynić od razu po użyciu.


Chcecie takie buty? Nic trudnego. Firma "HOOY" szuka nowych testerów obuwia. Szczegóły znajdziecie tutaj - https://www.facebook.com/events/1486499285006103/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz