piątek, 18 września 2015

Nagroda: "zestaw 100% naturalnych produktów Optima PLUS" - test "Naturalnego oleju ze słodkich migdałów"


Dzisiaj poszedłem śladem mojej żony. Podzieliła się ze mną częścią prezentu, który jej ostatnio dałem - nagrody w tym konkursie: http://www.mineralnyswiatkasi.pl/2015/08/konkurs-wygraj-zestaw-naturalnych.html.


Mówiła mi, że ten "Naturalny olej ze słodkich migdałów" jest bardzo przyjemny i łatwy w użyciu. Zachęcony, zastosowałem się do instrukcji i, po nocnej kąpieli, się nim natarłem.

Potwierdzam, olej ma gęstą i przyjemną konsystencję, ale, niestety, nie czuję w nim nutki zapachowej migdałów. Pocieszam się tym, że mam zatkany noc. Jednak moja małżonka także twierdzi, że nie czuje migdałów. Nie zmienia to jednak faktu, że jest bardzo zadowolona i poleca ten olej. A ja?

Przyznam, że chyba za dużo go użyłem, bo długo na mnie wysychał i cały się po nim świecę. Nie zmienia to faktu, że bardzo dobrze nawilża.

W związku z tym "Naturalny olej ze słodkich migdałów", należący do "100% naturalnych produktów Optima PLUS" polecam głównie kobietom.

Wkrótce przetestuję 2-gą część zestawu - "Naturalny olejek eteryczny pomarańczowy" i także podzielę się opinią. Myślę, że będzie lepsza, ponieważ właśnie powąchałem ten olejek i poczułem przyjemny, mocny aromat pomarańczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz