sobota, 13 lutego 2016

Nagroda i jej ocena: Zestaw kosmetyków firmy DOVE


(Edyta). Niedawno wzięłam udział w konkursie, w którym można było wygrać jeden z 50 zestawów kosmetyków firmy DOVE. Ich zawartość to: żel pod prysznic, dezodorant, balsam, szampon. I wygrałam jeden z nich.

Już go przetestowałam. Zestaw charakteryzuje się delikatną i bardzo przyjemną nutą zapachową. Jest nią połączenie wanilii z migdałami.

Najbardziej przypadł mi do gustu balsam. Nie tylko nawilża, ale także upiększa moje ciało. Ma odbijające światło drobinki, które dodatkowo chronią skórę. I pozostawia ją jedwabistą i gładką w dotyku. Szczególnie, gdy używa się go po żelu pod prysznic.

Żel bardzo dobrze nawilża i oczyszcza skórę, a szampon się odpowiednio pieni. Pozostawia miękkie, pachnące i przyjemnie w dotyku włosy. Dezodorant natomiast skuteczne chroni przed potem.

Ten zestaw DOVE sprawia, że czuję się rześko i zdrowo przez cały dzień.

Konkurs był ogłoszony na http://www.lowcakonkursow.pl/2015/12/do-wygrania-50-zestawow-kosmetykow.html, a tutaj są jego wyniki: http://www.babyboom.pl/rodzina/swieta/swiateczne_konkursy/a_najbardziej_chcialabym_konkurs_dove.html.

Poniżej przedstawiam zdjęcia otrzymanej nagrody.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz