wtorek, 23 lutego 2016

"Suplement diety MANNODIS 500" - ocena


(Edyta). Jakiś czas temu poprosiłam, w jednej z grup na Facebooku, o możliwość przetestowania Suplementu diety MANNODIS 500. Przeczytałam regulamin zamieszczony na tej stronie http://mannodis.pl/ocena-regulamin.html i wysłałam to zgłoszenie - http://mannodis.pl/zgloszenie.html.

Pod zdjęciem produktu jest jego ocena.


Muszę przyznać, że jestem dość sceptyczna w stosunku do nowych, nie sprawdzonych produktów i miałam pewne obawy przed zamówieniem na Facebooku Suplementu diety MANNODIS 500. Sprawdziłam opinie o nim na kilku stronach i gdy zobaczyłam, że jest dostępny także w sklepach zielarskich i z medycyną naturalną, podjęłam decyzję.

Chciałam przekonać się na własnej skórze, czy Mannodis 500 da mi długotrwałe uczucie sytości. To było dla mnie najważniejsze. Nie łudziłam się, że dzięki niemu zrzucę na wadze, bo to suplement diety, który ma ją wspomagać, a ja żadnej nie stosuję. Muszę jednak przyznać, że jestem zadowolona.

Do przetestowania otrzymałam trzy opakowania z dziesięcioma tabletkami w każdym. Zażywałam je zgodnie z zaleceniami ulotki (można było nawet po trzy dziennie przed posiłkami). Mimo, że suplement jest duży, łatwo się go połyka i wystarczy do tego niewielka ilość wody. Plusem Mannodis 500 jego łatwa przyswajalność. Nie odczułam też żadnych skutków ubocznych.

Najważniejsze jest jednak to, że dzięki temu suplementowi mniej chciało mi się jeść. Mniej podjadałam i nie budziłam się w nocy, a o to mi głównie chodziło. Nie odczułam natomiast utraty wagi.

Polecam Mannodis 500 do stosowania w trakcie diety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz