piątek, 2 września 2016

Darmowe przekąski dla psa od Pedigree


(KONRAD). Nie tylko ludzie potrzebują produktów do testowania. Także zwierzęta zasługują na bonusy. Wychodząc z tego założenia, zamówiłem dla naszych psów darmowe przekąski od Pedigree.

Tydzień temu otrzymałem przesyłkę. Zdjęcie jej zawartości zamieszczam poniżej. Moje psy korzystają już z produktów, które bardzo im smakują.

Ofertę darmowych przekąsek dla psów od Pedigree znalazłem na portalu internetowym ZAKUPERSI, a dokładniej tutaj - http://zakupersi.com/promocja/darmowe-przekaski-dla-psa-od-pedigree/.



1 komentarz:

  1. Dzień dobry,
    Bardzo chciałabym próbkę tych przysmaków pedigree dla mojego psa.Mój pies bardzo uwielbia przysmaki a zwłaszcza przysmaki pedigree.Więc,czy byłaby taka możliwość żebym dostała dla mojego psa próbkę?

    OdpowiedzUsuń