wtorek, 13 września 2016

"Darmowy starter, internet i gadżety od Red Bull"


(KONRAD). Jakiś czas temu na portalu internetowym ZAKUPERSI.COM znalazłem informację o możliwości otrzymania darmowych: startera, internetu i gadżetów od Red Bull. Wystarczyło kliknąć na znajdujący się na stronie przycisk i przejść do strony rejestracyjnej. Uczyniłem to,podałem moje dane i niedawno listonosz przyniósł mi starter.

Poniżej przedstawiam zdjęcia zawartości przesyłki.

Jeśli chcecie także otrzymać starter wejdźcie na tą stronę - http://zakupersi.com/promocja/darmowy-starter-internet-i-gadzety-od-red-bull/ - kliknijcie przycisk "Zamów darmowy starter Red Bull Mobile", poczekajcie 5 sekund, kliknijcie "SKIP UP", zamknijcie okno z reklamą i uzupełnijcie dane do wysyłki startera.

Na wyżej podanej stronie znajdują się także informacje, w jaki sposób można otrzymać gadżety od Red Bull.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz