sobota, 1 października 2016

"NESTLE CORN FLAKES CHOCO" + ocena


(KONRAD). Dzięki portalowi kobiecemu Ofeminin.pl zostałem "ekspertką". Jakiś czas temu wziąłem udział w wyborze ekspertek do testowania NESTLE CORN FLAKES CHOCO. Nie sądziłem, że się zakwalifikuję, ale się udało.

21 września 2016 roku kurier dostarczył mi paczkę testerską.

Oto moja opinia:

"Płatki NESTLE są najlepszymi, jakie kiedykolwiek jadłem. Smakują wyśmienicie zarówno z mlekiem, jak i bez niego. Do tej pory najbardziej lubiłem płatki z miodem i orzeszkami, ale odkąd spróbowałem CHOCO, nie widzę świata poza nimi. Są odpowiednio skomponowane, nie są za słodkie. Potrafią rozjaśnić każdy szary poranek i napełnić energią na cały dzień. Polecam."


Poniżej prezentuję zdjęcia zawartości przesyłki.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz