poniedziałek, 14 marca 2016

Kapsułki "Ariel Mountain Spring 3in1 Pods" - ocena


(Konrad). Na łamach portalu EveryDayMe ukazała się moja opinia o próbce kapsułek piorących "Ariel Mountain Spring 3in1 Pods".

Oto ona:

"Razem z małżonką otrzymaliśmy do przetestowania kapsułki piorące ARIEL MOUNTAIN SPRING 3in1 PODS. Było to jakiś czas temu, ale dopiero teraz znalazłem wolną chwilę, żeby opisać wrażenia. A są one bardzo pozytywne. W paczce znajdowały się trzy kapsułki i starczyły nam na trzy prania. Trzy aktywne składniki zamknięte w jedności sprawiły, że ubrania pachną wiosną i są świeże. Ponadto odzyskały pierwotne kolory, co mnie zarazem zdziwiło i ucieszyło. W mojej ocenie ARIEL MOUNTAIN SPRING 3in1 PODS jest świetnym produktem, który śmiało mogę wszystkim polecić. Dodatkowo jest dość wydajny. Od czasu jego otrzymania, kupiłem duże opakowanie podsów i cała moja rodzina jest zadowolona.".

Możecie ją przeczytać także na tej stronie - https://www.everydayme.pl/rodzina/rodzinne-porady/artykul/idealne-pranie-ocena-ariel-mountain-spring-3in1-pods.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz