czwartek, 17 marca 2016

Szampon "Head & Shoulders Menthol" cz. 3


(Konrad). Jestem 1 z 2500 Ambasadorów szamponu przeciwłupieżowego Head & Shoulders Menthol z ramienia Grona Ambasadorów EveryDayMe (https://www.everydayme.pl). Zapraszam Was na bloga projektu - http://gronoambasadorow.everydayme.pl/pl/projekty/headandshoulders/blog/powitanie.

Dotychczas rozdałem dwa zestawy testowe (bo własnego nie liczę) i trzy saszetki. Jeden testowy dałem Edycie (sam zepsułem test, bo zrobiłem drugi od razu po umyciu włosów, a nie po dwóch tygodniach mycia, ale Edyta zostawiła mi drugi pasek z otrzymanego zestawu, więc to naprawię).

Przyznam, że to bardzo dobry pomysł, aby do saszetek dawać kupony, ale nie wszyscy je przyjmują, bo mówią, że nie wierzą w wygraną. Tak miałem z dwiema koleżankami Edyty, a trzeci dałem z saszetką mojej mamie i za nią go zarejestrowałem.

Mam tylko pecha do realizacji kuponów z 20%. U mnie w Tesco nie ma Head & Shoulders o pojemnościach 225 i 250 ml.


Jeśli ktoś z moich znajomych jest zainteresowany otrzymaniem saszetki lub zestawu testowego i przetestowania szamponu Head & Shoulders, zapraszam do kontaktu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz