czwartek, 31 marca 2016

Płyn do mycia naczyń "Fairy LEMON" - ocena


(Edyta). Na łamach portalu EveryDayMe ukazała się moja opinia o próbce płynu do zmywania "Fairy LEMON".

Oto ona:

"Jakiś czas temu zamówiłam na EveryDayMe próbkę cytrynowego płynu do zmywania FAIRY. Słyszałam o nim bardzo dobre opinie. Chciałam się sama przekonać, czy są prawdziwe. I muszę przyznać, że w żadnej mierze nie były przesadzone. Płyn okazał się nad wyraz wydajny. Próbką umyłam cały zlewozmywak naczyń i sztućców. Jest on także bardzo delikatny. Co ważne, w żaden sposób nie naruszył skóry mojej skóry, a zmywałam gołymi rękami. Nie dostałam też uczulenia. Omawiany produkt jest delikatny i ma przyjemny zapach. Polecam płyn cytrynowy płyn do zmywania FAIRY wszystkim Paniom i Panom domu. Idealnie sprawdzi się jako pomoc przed i po świętach.".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz