czwartek, 3 marca 2016

"Serki Monte z dodatkami" cz. 3


(Konrad). Jestem 1 z 5000 testerów serków Monte z dodatkami. Testuję je dla "trnd Kft. Sp. z o.o. Oddział w Polsce" (http://www.trnd.com/pl/).

Przetestowałem już nową platformę zwrotu pieniędzy. Jestem zadowolony. Przesłałem na panel rachunek za pierwszy zestaw serków i otrzymałem zwrot pieniędzy na konto.

Poniżej przedstawiam filmik z testowania jednego z serków (filmik z przed kilku dni. Obecnie jestem po ekstrakcji zęba i nie mogę mówić i jeść) i zdjęcie drugiej partii serków. Część raportów z testowania wysłałem już do "trnd Kft. Sp. z o.o. Oddział w Polsce". I wysłałem drugi paragon na platformę.

Z dostępnych 8-miu smaków serków przetestowaliśmy: cookies, cacao cookies, choco balls, crunchy, cappuccino balls i cherry. Pozostałych nie udało mi się jeszcze, niestety, upolować. 

Wszystkim bardzo smakowały: i mojej rodzinie i znajomym. Każdy z nich miał inną opinię, bo testowaliśmy różne serki. Dziecom przypadły do gustu cappuccino balls. Przyznam, że mnie również. Posmakował mi także smak cherry, tylko szkoda, że to sam ekstrakt z owoców, a samych owoców w nim nie ma.

Innym bardzo smakowały, na przykład, monte z ciasteczkami, które miękły i przyjemnie rozpływały się w ustach. Po przesypaniu ich do serka i wymieszaniu części mlecznej z nadzieniem orzechowym, były niepowtarzalne.

Polecamy. #momentzmonte





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz