niedziela, 22 maja 2016

Darmowe próbki Vichy - ocena


(Edyta i Konrad). Jakiś czas temu zrobiliśmy sobie testy skóry na stronie https://zaufaj-ekspertowi.vichy.pl/Diagnoza/Formularz i system wybrał nam darmowe próbki preparatów Vichy.

Łącznie dostaliśmy sześć próbek. Konrad otrzymał: konsystencja bogata AQUALIA THERMAL (krem), nawilżający balsam pod oczy rozbudzający spojrzenie AQUALIA THERMAL i podkład korygujący o wysokim stopniu krycia DERMABLEND (fluid). Do mnie trafiły: żel głęboko oczyszczający NORMADERM, nawilżający krem do skóry trądzikowej dla osób dorosłych NORMADERM i brązujące mleczko nawilżające twarz i ciało IDEAL SOLEIL. W związku z tym musieliśmy się nieco powymieniać próbkami. Przecież Konrad nie użyje fluidu.

Użyłam produktów AQUALIA THERMAL i DERMABLEND. Jestem z nich bardzo zadowolona. Krem i balsam wyraźnie ożywiły moją twarz. Mają przyjemny zapach i konsystencję. Łatwo się rozsmarowują i wchłaniają. Nie są tłuste i nie zostawią świecących śladów. Fluid natomiast dobrze pokrył niedoskonałości mojej cery. Jego kolor nie różni się od koloru skóry.

Konrad użył pozostałych próbek. Szczególnie przypadły mu do gustu produkty NORMADERM (choć zawsze używa linii dla mężczyzn Ziaji). To kolejny dowód, że opisane dla kobiet produkty nie muszą być wyłącznie dla nich. Nie musiał nic mówić. Od razu zauważyłam, że żel i krem zadziałały. Twarz Konrada stała się gładka delikatna. Gorzej natomiast zadziałało mleczko IDEAL SOLEIL. Nie zauważyłam bowiem zbytniej różnicy.

Poniżej przedstawiamy zdjęcie przesyłek.

Test znaleźliśmy dzięki tej stronie: http://lowca-okazji.blogspot.com/2016/02/darmowe-probki-vichy-148-000-sztuk-czeka.html.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz