wtorek, 24 maja 2016

Ocena próbki "Head & Shoulders Menthol"


(Edyta). Wczoraj wysłałam na portal EveryDayMe.pl ocenę szamponu Head & Shoulders Menthol. Ukazała się już na stronie. Cytuję ją poniżej i przedstawiam zdjęcie zawartości otrzymanej przesyłki.


"Muszę przyznać, że długi czas się zastanawiałam, czy wypróbować nowy szampon z rodziny „Head & Shoulders”. Miałam wątpliwości, ponieważ słyszałam o niej różne opinie. Jednak, za namową męża, który został Ambasadorem tej marki, zdecydowałam się i zamówiłam darmową próbkę „Head & Shoulders Menthol”. Otrzymałam zestaw składający się z saszetki i dwóch pasków testowych. Pierwszego użyłam przed umyciem głowy i potwierdził to, co sama wcześniej zauważyłam - że mam problem z łupieżem. Dlatego, nie czekając, użyłam zawartości saszetki. Szampon ładnie pachnie, łatwo się spłukuje i sprawia, że włosy są puszyste, miękkie i lekkie. Co do walki z łupieżem, to o jego skuteczności przekonałam się dopiero po dwóch tygodniach mycia włosów. W zestawie otrzymałam rabat 20% na zakup „Head & Shoulders” w jednym z hipermarketów, ale w najbliższym mi, nie mogłam go zrealizować z powodu braku szamponów o odpowiedniej pojemności. Musiałam skorzystać z zestawu męża. Po czternastu dniach mycia, przykleiłam drugi pasek testowy. Pokazał 100% pozbycie się łupieżu. Dzięki temu przekonałam się, że „Head & Shoulders Menthol” jest naprawdę skuteczny.".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz