niedziela, 8 maja 2016

Kapsułki "Ariel Mountain Spring 3in1 Pods" - ocena 2



(Edyta). Na łamach portalu EveryDayMe ukazała się moja opinia o próbce kapsułek piorących "Ariel Mountain Spring 3in1 Pods".

Oto ona:

"Jakiś czas temu poprosiłam o możliwość przetestowania kapsułek piorących ARIEL MOUNTAIN SPRING 3in1 PODS. Byłam ciekawa, czy potwierdzą się pozytywne opinię, które przeczytałam o nich na forach internetowych. Zaryzykowałam i… nie żałuję. Trzy kapsułki starczyły mi na trzy duże prania. Okazały się bardzo wydajne. Aktywne składniki skutecznie odświeżyły moje ubrania i sprawiły, że znów padną wiosną. Znów są pełne barw, przyjemne w dotyku i same wołają: włóż mnie! Na co czekasz?! Uważam, że ARIEL MOUNTAIN SPRING 3in1 PODS to bardzo dobry produkt, który zadowoli nawet najbardziej wymagających. Od chwili przetestowania używam tych kapsułek do każdego prania i wszystkim je polecam.".

Możecie ją przeczytać także na tej stronie - https://www.everydayme.pl/rodzina/rodzinne-porady/artykul/ocena-kapsu%C5%82ek-ariel-mountain-spring-3in1-pods.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz