czwartek, 3 sierpnia 2017

"VIZIR GO PODS" - ocena


(Edyta). Minęło już dużo czasu od pojawienia się na tym blogu ostatniego postu.

Przerwa w publikacjach była spowodowana różnymi powodami, głównie zdrowotnymi Konrada i jego nieudaną próbą zmiany pracy w ostatnim czasie.

Najwyższa pora zatem Wam się przypomnieć. Nie wiem, czy posty będą ukazywać się w odpowiedniej kolejności do kampanii i projektów, które były, ale postaram się, żeby tak się stało.

W kwietniu tego roku zostałam Ambasadorką kapsułek piorących "VIZIR GO PODS" z ramienia portalu EveryDayMe.

Już je przetestowałam i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona. Kapsułki są wydajne (jedna starcza na pięć kilogramów prania) i skuteczne. Co ważne, nie trzeba oddzielać  ubrań  białych od kolorowych. To duża zaleta.

Po zastosowaniu "VIZIR GO PODS" ubrania ładnie pachną, są idealnie czyste i puszczają kolorów. Osoby, z którymi podzieliłam się kapsułkami miały podobne do mojej opinie. Zamieściłam je w raportach i przekazałam EveryDayMe.

Polecam "VIZIR GO PODS".

Poniżej przedstawiam zdjęcia otrzymanej paczki i jej zawartości.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz