sobota, 19 sierpnia 2017

W zdrowym ciele... zdrowe cielę 19


(KONRAD). W zeszłym roku byliśmy z Edytą i z dziećmi w Wiśle na wakacyjnym wyjeździe. Wtedy też, w czasie jednego z biegów po górach, uszkodziłem buty. W tym roku znów pojechaliśmy do Wisły, w to samo miejsce. Tym razem, wcześniej zaopatrzyłem się w odpowiednie obuwie.

5  sierpnia 2017 roku kupiłem Ridgeridery Trailer 2.0 REEBOKA. Upatrzyłem je sobie kilka dni wcześniej. Szukałem specjalnych butów, które gwarantowały by mi wytrzymałość, komfort i sprawdziły by się w każdych warunkach, w szczególności w górskich biegach. I takie są właśnie Ridgeridery.

Są lekkie, wygodne, solidnie wykonane, z głębokimi żłobieniami na podeszwach, gwarantującymi doskonałą przyczepność i z nieścieralnymi podeszwami.

Tylko, że te buty w sklepie REEBOKA kosztowały prawie 200,00 złotych. Nie miałem, niestety, takich funduszy. Dlatego szukałem Ridgeriderów w innych sklepach. Były na stronie Zalando, ale w podobnej cenie. Wtedy pomyślałem o outlecie.

Pojechałem do Designer Outlet Sosnowiec i wszedłem do stacjonarnego salonu REBOOK. To był strzał w dziesiątkę. Znalazłem Ridgeridery Trailer 2.0 z ceną obniżoną na niecałe 140,00 złotych. Kupiłem je bez żadnego zastanawiania się.

W Wiśle byliśmy sześć dni. W tym czasie przeszedłem i przebiegłem, w omawianych butach, po różnorodnym terenie, 88,89 kilometra. A na Ridgeriderach nie ma żadnego śladu.

Buty są idealne.

Poniżej przedstawiam zdjęcia omawianych butów (gdy były robione, obuwie było już przez mnie testowane).









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz