wtorek, 8 sierpnia 2017

W zdrowym ciele... zdrowe cielę 18


(KONRAD). Miesiąc temu Edyta skorzystała z jednej z licznych promocji dla posiadaczy kart sieci sklepów CCC. I zrobiła mi nielada niespodziankę. Kupiła mi buty dużo taniej niż w normalnej sprzedaży.

Z początku nie byłem zadowolony. Tym bardziej, że Edyta kupiła obuwie, którego nie mierzyłem, znając tylko rozmiar mojej stopy.

Gdy otworzyłem pudełko i wyjąłem produkt, byłem rozczarowany. Nie dość, że Sprandi to firma, której produkty znałem tylko z widzenia, to buty okazały się obuwiem typowo "bieżniowym". Bieżnikowymi nazywam buty, które mają płaskie podeszwy z lekkimi żłobieniami, nadające się, w głównej mierze, na siłownie, bieżnie, do ćwiczeń na matach, jogi, czy codziennego chodzenia po płaskim terenie.

Na szczęście omawiane Sprandi okazały się bardzo lekkie i idealnie dopasowane do moich stóp. Jestem z nich bardzo zadowolony.

Buty są dobre do omówionych powyżej aktywności sportowych i do codziennego użytku. Co prawda podeszwy starły się nieco od chodzenia i musiałem wymienić sznurowadła (jedno oryginalne było urwane od nowości), ale nie zmienia to ogólnej mojej oceny butów Sprandi. Są naprawdę bardzo wygodne i dobre.

Poniżej przedstawiam zdjęcia omawianych butów (gdy były robione, obuwie było już przez mnie testowane).










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz