wtorek, 17 marca 2020

Kampania - "Wielki Test ALDI" - cz. 3


(Konrad). Czas na kolejne zdjęcia produktów z PACZKI AMBASADORA Kampanii "Wielki Test ALDI", w której biorę udział z ramienia Streetcom Polska. #aldipolska #ambasadoraldi #testeraldi #wielkitestaldi

Ponieważ chcę być uczciwy w stosunku do Was i do samego siebie, dzisiaj jeszcze nie będzie opisu moich wrażeń ze smakowania, ale dalsze fotki z wyglądu i zawartości paczki.

Ponieważ wczoraj skończyłem na serkach twarogowych Sonter,


to dzisiaj zacznę od produktów wege firmy GutBio, które jako sportowiec i jako maratończyk, tym bardziej powinienem przetestować.


Czekają na mnie: Sznycel sojowy, Burger i Bio Tofu.






Jak widzicie, jeden z tych produktów ma naruszone opakowanie. Wkrótce przekonam się, czy tylko opakowanie.

Ale to, niestety, nic w porównaniu z tym, co zobaczycie na kolejnych zdjęciach.









Jeśli chodzi o soki wieloowocowe i pomarańczowy, to nie mam im nic do zarzucenia.


Wracając na chwilę do zabezpieczenia, o którym wspominałem w poprzednich postach... Na powyższym zdjęciu widzicie wkłady, które znalazłem w styropianowej lodówce z produktami. Były, niestety, rozmrożone i mocno mnie to zaniepokoiło.










Do serków COQ BRIE nie mam zastrzeżeń,






podobnie, jak do trzech rodzajów gotowej do spożycia kawy, firmy Moreno.



O wiele gorzej zaprezentowały mi się pasty: dwie jajeczne i jedna z tuńczyka. Uważam, że były nieodpowiednio zabezpieczone. Ich opakowania się otworzyły i pobrudziły "lodówkę".

Postanowiłem jednak nie oceniać ich po wyglądzie, tylko po smaku, a o nim napiszę Wam już niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz