niedziela, 29 marca 2020

Trzecie zadanie AMBASADORA Kampanii - "Wielki Test ALDI"


(Konrad). Jako, że Kampania "Wielki Test ALDI", której jestem AMBASADOREM z ramienia Streetcom Polska trwa nadal, niedawno w Strefie Eksperta pojawiło się dla mnie nowe zadanie. Poproszono mnie o pokazanie mojego śniadania z owocowym serem twarogowym, co czynię na poniższych zdjęciach.

Ponieważ, w jednym z wcześniejszych postów na tym blogu pokazywałem Wam już serki twarogowe Waniliowy czar, Pomarańczowy czar i Truskawkowy czar firmy Sonter, dzisiaj ograniczę się tylko do paru zdań o ich smaku i do zdjęć ze śniadania z ich udziałem.

Zacznę od ostatniego z wyżej wymienionych. Do niego nie mam zdjęć. A to dlatego, że spróbowałem go jako pierwszy, choć to za mało powiedziane. Truskawkowy czar tak mi posmakował, że najpierw smarowałem nim kromki chleba, ale szybko dokończyłem go łyżką. Było to tak błyskawiczne, że nie zdążyłem nawet zrobić fotki. Był gęsty, słodki, z kawałkami truskawek - po prostu przepyszny.


Drugi z serków, czyli ten o smaku pomarańczy miałem, niestety, okazję tylko skosztować. Zawsze bardzo lubiłem wszystkie owocowe serki homogenizowane. Gdy wróciłem z pracy okazało się, że moja rodzinka już się nim podzieliła. Powiedziała mi tylko, że bardzo jej smakował, a dzieci go pochłaniały. I bardzo dobrze. Patrząc wcześniej na skład i ich proporcje Pomarańczowego czaru byłem pewny, że jest bardzo pożywny i stanowi źródło samych witamin, tak potrzebnych w każdemu żywemu organizmowi.


Jak widzicie, z serków twarogowych firmy Sonter, pozostał nam jedynie Waniliowy czar.


Wykorzystaliśmy go do śniadania...


i smarowaliśmy nim biszkopty na deser. Były bardzo smaczne.

#aldipolska #ambasadoraldi #testeraldi #wielkitestaldi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz