poniedziałek, 23 marca 2020

Kolejne dwa zadania Ambasadora - Kampania - "Wielki Test ALDI"


(Konrad). W Strefie Eksperta Streetcom Polska pojawiły się dla mnie, jako AMBASADORA Kampanii "Wielki Test ALDI", kolejne dwa zadania.

Pierwsze dotyczy past kanapkowych, a drugie soku z czerwonych pomarańczy. Jako, że przetestowałem już oba te produkty, podzielę się teraz z Wami moją opinią o nich.

O pastach firmy Ofterdinger już na tym blogu pisałem, ale było to w nieco innym kontekście. Wspomniałem jednak, że ich smak zrekompensował początkowe obawy. I nie są czcze słowa.

Jak widzicie na poniższym zdjęciu, na pierwszy strzał poszła pasta z tuńczykiem.



Najpierw zrobiłem sobie śniadanie do pracy. Kanapka bardzo mi smakowała. Rozpływała się w ustach, ale miałem wrażenie, że pasta jest za rzadka. Musiałem bardzo uważać, żeby niczego nie pobrudzić. Pomyślałem, że jest dla niej za ciepło.

Po powrocie do domu spróbowałem ją ponownie. Na wszelki wypadek, przed wyjściem do pracy, schowałem ją do lodówki. Jadąc z pracy myślałem, że to pomoże. I pomogło, ale tylko trochę.

Jak widzicie powyżej, zrobiłem sobie kanapkę. Co prawda Pasta z tuńczykiem nie zlewała się z chleba, ale nadal była rzadka. Nie przeszkadzało mi to. Była bardzo pożywna i posmakowała nawet mojej żonie, choć nie przepada nawet za zapachem tuńczyka.

Pozostałym członkom mojej rodziny natomiast bardzo przypadły do gustu pasty jajeczne. Gdy ich spróbowałem, szczególnie na posmarowanym chlebie, wydawało mi się, że spożywam domowej roboty jajecznicę. Na prawdę, była palce lizać.

Aby nie być gołosłownym, poniżej macie fotki ze śniadania. Bo dla nas Ofterdinger to Najlepsza Pasta Kanapkowa.





Po tak udanym posiłku, pragnienie ugasiliśmy dwoma sokami. Moja rodzinka piła wieloowocowy z miąższem, o którym też już wspominałem na tym blogu i który widzicie na powyższym zdjęciu.

A ja piłem sok z czerwonych pomarańczy firmy PURE FRUIT. Słodki, bardzo intensywny i mocny. Pełen witamin. Jak widzicie poniżej, jeden kubek mi nie wystarczył.



#aldipolska #ambasadoraldi #testeraldi #wielkitestaldi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz