niedziela, 15 marca 2020

REAKTYWACJA - Kampania - "Wielki Test ALDI" - cz. 1


(Konrad). Witajcie po  latach..., no prawie po latach.

Od mojego ostatniego postu na tym blog minęły prawie dwa lata. Mimo że przez ten czas się na nim nie udzielałem, to cały czas byłem aktywny.

Brałem udział w kilku kampaniach testowych. Jakich, niestety, nie pamiętam. I nie mam możliwości sobie tego przypomnieć. Pewnego dnia skasowały mi się wszystkie dane z dysku - projektowane wpisy, raporty, zdjęcia... Nie mogę ich odtworzyć. Dlatego też ten blog był uśpiony i czekał na lepsze czasy. I takie chyba właśnie nadchodzą. Widzę już bowiem wschodzące słońce.

Przez te niecałe dwa lata się rozbiegałem. Zostałem maratończykiem i niedługo dobiję do setki zawodów biegowych. Aktualny Koronawirus pokrzyżował mi nieco plany, ale, na szczęście tylko zmodyfikował.

Wracam jednak do tematu niniejszego posta, czyli do

Kampanii "Wielki Test ALDI".


Niedawno zostałem szczęśliwym Ambasadorem tego projektu. Jego partner, Streetcom Polska, dzięki licznym dotychczasowym kampaniom wyrobił sobie już u mnie markę. Ich paczki zawsze były bogate, atrakcyjnie opakowane, pełne interesujących produktów. To profesjonaliści. Byłem pewien, że i tym razem nie będzie inaczej.

Trzy dni temu otrzymałem oczekiwaną Paczkę Ambasadora. Poniżej przedstawiam pierwszą część jej zdjęć. #aldipolska #ambasadoraldi #testeraldi #wielkitestaldi


Jak zawsze, profesjonalnie opakowana paczka, z informacją, gdzie jest góra, a gdzie dół - żeby można było ją odpowiednio postawić.


Duże pudło Paczka AMBASADORA STREETCOM ALDI, a w nim:


książeczka PRZEWODNIK AMBASADORA,


rozkładane ulotki ze zdjęciami i opisami produktów zawartych w paczce,



duża, oklejona styropianowa lodówka z zawartością


zabezpieczoną bąbelkową folią i trzema mrożonymi wkładami.

Szczegółowy opis zawartości Paczki AMBASADORA i moje pierwsze wrażenia przedstawię Wam w kolejnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz