piątek, 20 marca 2020

Kampania - "Wielki Test ALDI" - cz. 4


(Konrad). Od ostatniego posta minęły ponad dwa dni. Miałem przez ten czas możliwość przetestowania zawartości PACZKI AMBASADORA Kampanii "Wielki Test ALDI", w której biorę udział z ramienia Streetcom Polska. #aldipolska #ambasadoraldi #testeraldi #wielkitestaldi

Dzisiaj napiszę Wam co nieco o smaku tych produktów...

ale najpierw pewna uwaga.

Wspominałem już, że niezbyt przyjemnie zaprezentowały mi się dwie jajeczne i jedna pasta kanapkowa z tuńczyka firmy Ofterdinger.


Jak widzicie zostały źle zabezpieczone. Ich opakowania się otworzyły. Powyżej macie na to dowody.


W efekcie pobrudziły styropianową "lodówkę". Sprawiło to też, że miałem obawy przed podaniem ich gościom, czy członkom najbliższej rodziny. Zaryzykowałem, ale większość zjadłem sam.

Jeszcze dzisiaj, w kolejnym poście, opowiem Wam o smaku niektórych otrzymanych w PACZCE AMBASADORA produktów. Na szczęście zatarł moje negatywne wrażenia ich wyglądu i ich zabezpieczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz