wtorek, 11 sierpnia 2015

"a Tab"


Jakiś czas temu dla Testmetoo.com testowałem sklep "a Tab".

Moja opinia o nim znalazła się na stronie sklepu (http://a-tab.com.pl/pl/content/24-raport-z-testu) i na stronie portalu - https://testmetoo.com/raport/A-Tab/sklep/2015?message_class=TesterReport .

Oto ocena sklepu "a Tab" i kupionego w nim przedmiotu, którego zdjęcie zamieszczam poniżej:

"Zakupy na stronie internetowej sklepu "a Tab" są przyjemnością. Strona przyjazna dla oka, intuicyjna i bogata w zdjęcia, prezentacje oraz opisy różnorodnych produktów jest zaledwie preludium do zachwytu. Zagłębiając się w poszczególnych zakładkach znalazłem nie tylko kolekcje: "Francuska kolekcja", "Chwila na herbatę", "Aromat poranka", "Współczesny design" i "Smak lata", ale także pojedyńcze produkty: naczynia, szklanki, kubki, patelnie, pojemniczki na przyprawy i wiele innych niezbędnych w kuchni przedmiotów w przystępnych cenach, nawet meble. Dla siebie, a w zasadzie dla mojej rodziny, wybrałem "Talerz Deserowy Muffini", który idealnie nadaje się na imprezowe przekąski i desery. Jestem także zaskoczony profesjonalizmem "a Tab". Przesyłkę otrzymałem błyskawicznie, w idealnym stanie, zgodną z opisem i odpowiednio zabezpieczoną przed jakimkolwiek uszkodzeniem. Byłem także na bieżąco informowany o statusie realizacji wysyłki. Szczerze polecam zakupy w "a Tab"".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz