niedziela, 23 sierpnia 2015

Krem VICHY "Idealia skin sleep" - ocena


Czy preparaty VICHY są tylko dla kobiet? Nie. A czy mężczyzna może przetestować produkt przeznaczony, teoretycznie, tylko dla kobiet? Tak, bo też chce mieć zdrową skórę.

Poniżej przedstawiam moją opinię o kremie. Ukazała się ona także na stronie http://www.vichy.pl/products-comments/produkty-przeciw-oznakom-starzenia-skin-sleep-idealia/pr15472.aspx?PageNumber=5.

"Jestem dość aktywnym człowiekiem, któremu szkoda czasu na sen. Często mam przemęczoną twarz i szybko się starzeję. Jednak, dzięki zastosowaniu zastosowaniu kremu "Idealia skin sleep", udało mi się zniwelować objawy przemęczenia. Skórę twarzy mam świeżą, gładką i "uśmiechniętą". Nie jest wysuszona, tylko nawilżona.

"Idealia skin sleep" szybko się wchłania i błyskawicznie regeneruje skórę. Jestem alergikiem, ale nie odnotowałem żadnych skutków ubocznych kremu.

Szczerze polecam krem "Idealia skin sleep" do "conocnego" użytku".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz