środa, 12 sierpnia 2015

"Buty od firmy HOOY" cz. 2


Zgodnie z obietnicą przedstawiam zdjęcia otrzymanej paczki.

Jestem mile zaskoczony szybkością dostawy. Paczka jechała do mnie około dwóch dni. Solidnie zapakowana. Nie musiałem jej sprawdzać w obecności kuriera. Gdy ją rozpakowałem moim oczom ukazało się ładne, trwałe firmowe pudełko z charakterystycznymi logiem i nazwą firmy. W jego środku znajdowały się buty.




Rozmiar taki jak zamówiłem, kolor także dobrze dobrany. W obuwiu były trwałe kartonowe "wypełniacze", aby się nie zdefasonowały.



Buty są lekkie i bardzo ładne. Wyglądają na trwałe oraz solidnie wykonane. Są także przyjemne w dotyku, z elementami przypominającymi plusz.



Jutro je założę i zacznę testować. Nie omieszkam także podzielić się kolejnymi wrażeniami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz