środa, 26 sierpnia 2015

Krem VICHY "Idealia rozświetlający krem wygładzający do skóry normalnej i mieszanej" - ocena


"Obalam mit, że preparaty VICHY są tylko dla kobiet.

Przetestowałem "Idealia rozświetlający krem wygładzający do skóry normalnej i mieszanej", mimo że mam wrażliwą skórę i jestem alergikiem.

Po jego użyciu moja twarz jest nawilżona, gładka i widać na niej mniej zmarszczek. Skóra nie łuszczy się i nie błyszczy. Jest też odpowiednio chroniona.

"Idealia rozświetlający krem wygładzający do skóry normalnej i mieszanej" ma przyjemną konsystencję i zapach. Krem szybko się wchłania oraz błyskawicznie wygładza zmarszczki. Jestem alergikiem, ale nie odnotowałem żadnych skutków ubocznych kremu.

Szczerze polecam krem "Idealia rozświetlający krem wygładzający do skóry normalnej i mieszanej" do "codziennego" użytku".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz