niedziela, 9 sierpnia 2015

"Żywiec Zdrój gaz z sokiem"



Jestem także Super Ekspertem w TestMeToo.com.



Dla wyżej wymienionego portalu testowałem "Żywiec Zdrój gaz z sokiem". Ocenę produktu zamieściłem na portalu. Możecie ją przeczytać tutaj - https://testmetoo.com/raport/zywiec-zdroj/woda-gaz-z-sokiem-z-cytryn/2015/?pr=Zywiec+Zdroj&np=Zywiec+Zdroj+gaz+z+sokiem+z+cytryn&k=4&token=c78c049ef958209a465b6efdd2f83d6b&opinie=tak&PLP=1&utm_source=FBtimeline&utm_medium=share&utm_campaign=Zywiec_Zdroj_gaz_z_sokiem_z_cytryny , ale opinię zamieszczam także poniżej:



"Dawno nie piłem tak orzeźwiającej wody. Bardzo dobrze gasi pragnienie, jest zmaczna i może zastąpić wiele innych napojów. Nie jest nadmiernie gazowana. Nie wierzycie? To sami skosztujcie."



W opinii jest błąd. Powinno być, że woda jest smaczna, a nie zmaczna, ale nie mogłem tego już poprawić po wysłaniu oceny, więc zamieściłem opis oryginalny.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz