wtorek, 17 listopada 2015

"Bebilon Alerlac" - test


(Edyta). Przetestowałam wygraną niedawno w konkursie kaszkę BEBILON ALERLAC Bezglutenowy produkt zbożowy. Konkurs odbywał się na stronach internetowych: http://lowca-okazji.blogspot.com/2015/09/wielki-test-bebilon-alerlac-testowanie.html i na http://www.konkursowemamy.pl/2015/09/przetestuj-bebilon-alerlac-produkt.html.

Cóż mogę o niej napisać?

Moje dziecko, gdy tylko ją zobaczyło zawołało "am". ALERLAC bardzo mu posmakował. Nie chciało innej kaszki. Cieszę się, że do testowania otrzymałam aż dwa opakowania produktu. Sama nie próbowałam tej kaszki, ale z reakcji mojej pociechy wnioskuję, że smakowała jej o wiele bardziej niż inne.

Plusami ALERLACu są bez wątpienia: jego wysoką jakość, brak glutenu, brak białka mleka krowiego czy sojowego i brak zawartości laktozy, co sprawia, że produkt jest idealny dla alergików. U mojego dziecka nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna, a te wcześniejsze ustąpiły.

Nie przygotowałam żadnego specjalnego posiłu. Dziecku podawałam ALERLAC zgodnie zamieszczonym na pudełku opisem przygotowawczym, ale to w zupełności wystarczyło. Moje dziecko ma powyżej czwartego miesiąca życia i opisywaną kaszkę potraktowałam jako wspaniałe uzupełnienie jego posiłków.

Kaszkę BEBILON ALERLAC Bezglutenowy produkt zbożowy polecam wszystkim mamom.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz