środa, 11 listopada 2015

Dozownik płynu do płukania od P&G bez oceny


(Edyta). Mnie również spotkała, niestety, przykra niespodzianka. Taka sama, jak Konrada, który opisywał ją jakis czas temu.

Wysłałam na portal EveryDayMe,pl moją opinię o dozowniku płynu do płukania od P&G, ale została odrzucona i nie wiem dlaczego.

Po doświadczeniu Konrada, postanowiłam nie pisać do redakcji portalu i nie pytać o powód odrzucenia mojej oceny. Konrad kiedyś zapytał i choć dostał odpowiedź z informacją, że temat został przekazany do odpowiedniego działu, jego ocena się nie ukazała i nie został poinformowany, dlaczego.

Dlatego przedstawiam poniżej tylko zdjęcie otrzymanej przesyłki.


2 komentarze:

  1. To trochę dziwne z ich strony...ja nigdy nie miałam problemu z dodawaniem na ich stronę opinii, więc się zastanawiam dlaczego nie chcą Waszej opinii dodać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, też się nad tym zastanawiam. Nie wiem. Może Edyta poprzednie skrytykowała, ale ostatni oceniła pozytywne, a ja wszystkie oceniłem pozytywnie. Mimo to, nadal testuję i oceniam.

    OdpowiedzUsuń