sobota, 14 listopada 2015

Niespodzianka od Nestle i Streetcom


(Konrad). Wczoraj otrzymałem obiecaną niespodziankę od Streetcomu za udział w kampanii "Nestle Cheerios Oats CHRUPKIE PŁATKI OWSIANE". Z początku myślałem, że będzie to karta prezentowa, zasilona środkami finansowymi. Poprzednio od Streetcomtaką otrzymałem. Podejrzewałem, że teraz będzie podobnie.

Ale paczka była większa. Dlatego, dopóki jej nie wyjąłem z koperty firmy kurierskiej, nie miałem pojęcia, co w niej jest. Podejrzewałem, że to jakieś gadżety. Jednak zawartość okazała się zupełnie inna. Na zdjęciach zamieszczonych poniżej widzicie już, co to za niespodzianka.


Po wyjęciu z folii, moim oczom ukazało się urocze pudełko "Nestle Fitness DELICE, CALCIUM MILK CHOCOLATE".


Znalazłem w jego środku szesnaście pysznych i zdrowych batoników.


Dziękuję i razem z rodziną konsumuję.

2 komentarze: