środa, 11 listopada 2015

Kapsułki piorące "Vizir GO PODS" - ocena



(Konrad). Na łamach portalu EveryDayMe ukazała się moja opinia o próbce kapsułek piorących "Vizir GO PODS".

Oto ona:

"Dzięki produktom firmy "Vizir" uczę się oszczędzać. Przykładem może być "kapsułka Vizir GO PODS". Otrzymałem ją jako próbkę i byłem z niej tak bardzo zadowolony, że niedawno kupiłem opakowanie tego produktu. Pranie, po jego użyciu, jest przyjemne w dotyku i miękkie. Wyróżnia się także świeżością oraz bardzo ładnie pachnie. Poza produkt ma ciekawy wygląd. Myślałem, że kapsułka będzie w postaci tabletki i zaskoczyło mnie połączenie dwóch płynów w wyprofilowanym opakowaniu. Okazuje się, że "Kapsułki GO PODS" łączą w sobie zalety proszku i płynu do prania. To bardzo dobry pomysł. Dzięki niemu teraz oszczędzam czas i pieniądze.".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz