wtorek, 3 listopada 2015

"Serowe przekąski Cheese Snack!" - cz. 3


#‎ZottCheeseSnack‬

(Konrad). Co zostało z testowanych przekąsek serowych "Cheese Snack" Zott, które otrzymałem od TRND?

Ostatni paluszek, który widzicie na poniższym zdjęciu. Jest samotny i smutny. Pozostałe zostały rozdane.

Zebrałem też opinie i większość z nich przesłałem do TRND. Za kilka dni prześlę dwa ostatnie i dam dziecku do pokolorowania otrzymane elementy obrazka 3d.

Ale do końca projeku są jeszcze ponad trzy tygodnie.

I co teraz? Nic, będę nadal patrzył na paluszka i zastanawiał się nad jego konsumpcją. Jest kuszący, smaczny i ślinka mi na niego leci, ale mi go szkoda. Bo jest ostatni. Dlatego, chyba jeszcze go zostawię przy życiu.


2 komentarze:

  1. Pyszne są te serowe przekąski. My uwielbiamy dwa warianty smakowe - original lepsze są z rana, a ketchupowe bardziej nam smakują wieczorem! Super pomysł na coś do przegryzienia nie tylko dla dzieci, dorośli również je uwielbiają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzamy. Przetestowaliśmy je, rozdaliśmy i żałujemy, że akcja już się skończyła. Mamy nadzieję, że wkrótce będą kolejne projekty TRND :)

    OdpowiedzUsuń