poniedziałek, 9 listopada 2015

"Makaron Czaniecki" - ocena


(Edyta). Niedawno wzięłam udział w teście makaronu. Na stronie http://lowca-okazji.blogspot.com/2015/10/makaron-czaniecki-z-bonnikiem-owsianym.html można było zdobyć za darmo Makaron Czaniecki z błonnikiem owsianym. Znalazłam się w gronie szczęśliwców i otrzymałam makaron pocztą. Poniżej przedstawiam jego zdjęcia.


Lubię różnego rodzaju makarony, ale przyznam, że jeszcze nie jadłam prezentowanych w tym poście świderków. Dlatego też, czym prędzej, je przyrządziłam.

Czaniecki okazał się bardzo smaczny i pożywny. Po ugotowaniu nie jest twardy i wyróżnia się wśród innych makaronów ciemniejszą barwą. Ale, moim zdaniem, nie nadaje się raczej do zup. Ma bardzo wyrazisty smak, ostrzejszy od tych makaronów, które do tej pory jadłam, i lepiej smakuje podany jako drugie danie, lub dodatek do niego.

Tak, czy inaczej, polecam Wam Makaron Czaniecki z błonnikiem owsianym. Sami go przetestujcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz