sobota, 7 listopada 2015

Krem VICHY "Neovadiol Kompleks Uzupełniający do skóry suchej" - ocena



(Konrad). Przetestowałem krem VICHY "Neovadiol Kompleks Uzupełniający do skóry suchej" na mojej mamie.


“Otrzymałem próbki kilka dni temu. Dałem je, jako prezent, mojej mamie. Dzisiaj zapytałem ją o ocenę. Oto ona: "krem ma przyjemny zapach i szybko się wchłania. Nie pozostawia śladów i nie jest tłusty. Najważniejszy jest jednak fakt, że od razu po użyciu kompleksu, widać wyraźną poprawę skóry. Staje się elastyczna, jędrniejsza i mniej widać na niej zmęczenia". Myślę, że to najlepsza rekomendacja.

Produkt do testu można było zdobyć na tej stronie - http://lowca-okazji.blogspot.com/2015/10/darmowa-probka-kremu-neovadiol-vichy-50.html, a powyższa opinia ukazała się także na stronie http://www.vichy.pl/products-comments/produkty-przeciw-oznakom-starzenia-kompleks-uzupe%C5%82niajacy-aktywna-pielegnacja-odbudowujaca-dla-kobiet-w-trakcie-menopauzy-neovadiol/pr17133.aspx?PageNumber=2.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz