czwartek, 8 października 2015

"Faktoria Win" - wino "TORRE DE VilaNova VINHO VERDE Deniminacao de Origem Controlada ROSE" - test


Niedawno wziąłem udział w teście zorganizowanym przez "Faktorię Win" i stałem jednym z posiadaczy wina "TORRE DE VilaNova VINHO VERDE Deniminacao de Origem Controlada ROSE". Nigdy nie lubiłem trunków półwytrawnych, ale zgodnie z wynikiem testu, jestem "łasuchem". Potwierdziła to moja żona.

Postanowiłem sam się o tym przekonać i udowodnić innym, że są w błędzie. Tym bardziej, że zawsze lubiłem wina półsłodkie czerwone. Przegrałem, niestety, nieistniejący zakład.

Najpierw skusił mnie krystalicznie czysty różowy kolor trunku. Gdy go nalałem do kieliszków okazało się, że nic nie stracił ze swojej barwy. Mało tego, był jeszcze piękniejszy. Nie mniej urzekający okazał się jego aromat. Był delikatny, ale dało się w nim wyczuć charakterystyczną dla różowego wina nutę, co potwierdziły także moja mama i żona.

Smak i lekkość "TORRE DE VilaNova VINHO VERDE Deniminacao de Origem Controlada ROSE" przekonały mnie, że rzeczywiście jestem łasuchem i to wino stanie moim drugim ulubionym. Opisywany trunek, odpowiednio schłodzony do temperatury 10-12° C, jest bardzo przyjemny w smaku. Nie miałem, niestety, krewetek, ale jako aperitif jest wyśmienity. Ma doskonale dobrane proporcje składników, ich najlepszą jakość i polecam go każdemu smakoszowi. Nie wynotowałem żadnych minusów "TORRE DE VilaNova VINHO VERDE Deniminacao de Origem Controlada ROSE".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz