sobota, 3 października 2015

Próbka "Head&Shoulders menthol" - ocena


Na łamach portalu EveryDayMe ukazała się moja opinia o próbce mentolowego szamponu "Head&Shoulders".

Oto ona:

"Moje pierwsze spotkanie z szamponem "Head&Shoulders" uważam za udane. Nigdy wcześniej nie testowałem produktów tej firmy. Przyznam, że miałem obawy. Usłyszałem kiedyś opinię, że te szampony są skuteczne tylko wtedy, gdy się je stale używa. Nie potrafię tego jeszcze zweryfikować, ale czas pokaże. Niemniej jednak, czy są skuteczne świadczy fakt, że na całym świecie "Head&Shoulders" ma rzeszę stałych fanów. Ja miałem okazję przetestował mentolowy szampon i... Moje wrażenia i odczucia są pozytywne. Pozbyłem się łupieżu prawie w 99%, czyli zgodnie z obietnicą producenta. Gdy je myłem, czułem przyjemny chłód i rześkość skóry. Czułem także je oddziałują na moje włosy. Gdy szampon zaczął nieco piec, spłukałem go ciepła wodą i, po wysuszeniu, moje włosy są miękkie, puszyste i przyjemnie pachną mentolem. Jestem bardzo zadowolony z próbki, którą otrzymałem od portalu EveryDayMe.".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz