piątek, 9 października 2015

Perfumy męskie "Nicole 765" - test


Zostałem testerem TrustedCosmetics.pl, co prawda, na razie jednego produktu, ale jednak.

Trzy dni temu otrzymałem paczkę z wybranym przeze mnie, męskim zapachem Nicole o nr 765. Jego opis brzmi następująco: 

"Nicole 765 (grupa: zmysłowe) to esencja zapachowa, w której łączy się: drzewo sandałowe, bergamotka, lawenda, ambra, pelargonia, wetiwer, geranium, jaśmin, drzewo cedrowe, ylang ylang, kolendra, drzewo różane." Ten opis w zupełności charakteryzuje otrzymane perfumy.


Paczka była bardzo dobrze zabezpieczona. W jej środku znalazłem trzydziesto mililitrowy flakonik z jasno miodowym płynem. Po jego otwarciu poczułem przyjemny, słodkawy zapach. Przyznam, że jest mi trudno wyczuć w nim przeważającą nutę. Wydaje mi się jednak, że jest nią aromat drzewa sandałowego.


Perfumy są bardzo wydajne, ale zdaniem mojej małżonki mają zbyt mocny zapach. Mnie on natomiast zupełnie nie przeszkadza.

"Nicole 765" otrzymałem w ramach "Nowej akcji testowania damskich i męskich perfum Nicole Cosmetics – testuj z nami!" na stronie http://www.trustedcosmetics.pl/nowa-akcja-testowania-damskich-i-meskich-perfum-nicole-cosmetics-testuj-z-nami/#comment-1799.

Zapraszam Was na stronę http://www.trustedcosmetics.pl/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz