środa, 21 października 2015

"Nestle Cheerios Oats CHRUPKIE PŁATKI OWSIANE"- opis i ocena


#‎CheeriosOats‬‪ #‎ChrupkiePlatkiOwsiane‬ Nie będę się zbytnio rozpisywał o wyglądzie Paczki Ambasadora "Nestle Cheerios Oats CHRUPKIE PŁATKI OWSIANE", którą otrzymałem od STREETCOM-u, i którą zamierzam się dzielić. Jej zdjęcia zaprezentowałem w poprzednim poście i widać na nich, że była profesjonalnie zabezpieczona przed uszkodzeniami, oraz otrzymała własne, specjalnie przygotowane pudełko, w którym znalazły się 400 gramowe opakowania płatków: bez dodatków, z orzeszkami i cynamonem.


2 z nich są przeznaczone dla własnego użytku Ambasadora, a 4 do przesypania do załączonych torebeczek, oklejenia firmowymi nalepkami i podziału wśród znajomych.



W zestawie znalazły się także ulotki przeznaczone do rozdania. O warunkach uczestnictwa w projekcie dowiedziałem się natomiast z e-przewodnika zamieszczonego na stronie STREETCOM-u.

Ale dość o przesyłce. Czas napisać coś o smaku :)

Pierwsze płatki Ambasadora zniknęły w jeden dzień. Posmakowały wszystkim. Najbardziej mnie i moim dzieciom. Są świeże, pełne wartości i witamin, kruche oraz pożywne. Najpierw zjedliśmy cynamonowe. Do tej pory czuję ich smak na języku i wspaniały zapach, który rozszedł się po całej kuchni, od razu po otwarciu paczki.

Obecnie testujemy płatki bez dodatków, ale z orzeszkami. I przyznam, że te bardziej smakują mojej żonie. Ja i dzieci wolimy cynamonowe.

A teraz pozostało mi podziedzić się pysznymi, zdrowymi i pomagającymi w walce z cholesterowem "Nestle Cheerios Oats CHRUPKIE PŁATKI OWSIANE" z innymi.

3 komentarze:

  1. Z czystym sumieniem polecam płatki, są chrupiące- można e jeść bez zalewania, efektowne jest połączenie znanych nam już kółeczek Cheerios z płatkami owsianymi.Są przede wszystkim smaczne. http://darmochaznetu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni się z Wami zgadzam. Nie zawsze mam okazję jeść tak pyszne i zdrowe śmiadanie. Ono daje mi pozytywną energię na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń