wtorek, 6 października 2015

"Mleczna kanapka Monte Snack!" - cz. 3



Otrzymałem do testowania i rozdania łącznie 24 kanapki "Monte Snack". Zastanawiacie się może, ile mi ich jeszcze zostało? Nie mniej i nie więcej tylko równe "0".

12 miałem do mojej dyspozycji, więc zjadły je moje dzieci, żona, mama, ja i poczęstowałem kuzynkę. Reszta została rozdana: dwie w pracy, jedna dla sąsiadki i pozostałe moja córka rozdała w szkole.

Wypełniliśmy też wszystkie ankiety i wysłaliśmy organizatorowi testu. Feedback jest niesamowity. Zdecydowana większość smakoszy określiła kanapki "Monte Snack" jako przepyszne drugie śniadanie. Wychwalali ich aksamitność smaku, umiarkowaną słodycz i puszystość. Proporcje nadzienia określili jako idealne.

Część smakoszy stwierdziła, że bardzo lubi mleczne kanapki i chętnie je zjada, niektórzy nawet codziennie. Zaskoczyła mnie informacja, że niektórzy nigdy ich nie próbowali, choć przyznam, że sam jadłem kanapkę "Monte Snack" po raz pierwszy. Jeden kolega mojej córki nie poczęstował się kanapką i powiedział wprost, że jej nie lubi. Ale wyjątek tylko potwierdza regułę.

A co wy myślicie o tych kanapkach? Smakują Wam?



9 komentarzy:

  1. My testowaliśmy Monte Snack. W smaku niby w porządku, ale jednak czuć tą chemię. Poza tym skład mnie skutecznie odstrasza - za dużo niezdrowych rzeczy. Owszem, można zjeść od czasu do czasu, ale nie wyobrażam sobie, żebym miała codziennie karmić tym dzieci. Oczywiście wszystkie kanapki znikły w ekspresowym tempie, ale cóż - dzieci uwielbiają słodkie :)
    http://dziewczynazpolibudy.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie tylko dzieci je polubiły ;) Mojej żonie śnią się po nocach. Wiadomo, że te kanapki nie mogą zastąpić innych, ale od czasu do czasu, na wycieczkę, gdy dziecko jest głodne w sklepie, do poczęstowania jako deser na imprezie są idealnym rozwiązaniem. Dziękuję za zaproszenie na Twojego bloga i polubiłem go na Facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Monte mleczna Kanapka to świetny przekąska dla dzieci ale i dorosłych ;) Pożywny czekoladowo orzechowy i mleczny krem, miękki biszkopt a wszystko pełne wapnia i witamin. Taka kanapka jest idealna na deser, drugie śniadanie czy poczęstunek dla małych łasuchów. Słodycze i zdrowie w jednym? To może być tylko mleczna kanapka Monte

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni się z Tobą zgadzam :) Dzisiaj wypełniłem końcową ankietę w projekcie. Szkoda, że tak szybko się zakończył. Pozdrawiam, Konrad.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. My też mieliśmy przyjemność testowania mlecznej kanapki.Jednogłośnie Monte Snack zostało uznane przez dużych i małych za smaczną przekąskę.Miękki ciemny biszkopt z pysznymi kremami: mlecznym i czekoladowo-orzechowym od razu znalazł swoich zwolenników.Dzieciaczki zabierały Monte do szkoły jako drugie śniadanie,zaś starszym posmakowało jako dodatek do kawy.Smaczna przekąska zagości na pewno u nas na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była bardzo dobra kampania i cieszę się mogłem wziąć w niej w udział. Tym bardziej, że wcześniej nie testowałem kanapek Monte Snack.

      Usuń
  7. Pyszna kanapeczka, mięciutka, leciutka, po prostu idealna.
    Warto spróbować i się samemu przekonać.
    Polecam!!!!
    Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń